BiEnVenIdOs a mi blog . mi bLog a mi mAnera , mIs rEglAs , y tEnGo deRecho prOpio .. GraCiAs pOr la coOpeRacIón .

Friday, July 29, 2011

sadis tragedi julai

Assalamualaikum ...
baru kini ku sedari yg ak dsygi .
Ya ALLAH ampunkan la dosa ku kerna lalai dgn tggungjwb yg Engkau berikan . lekanya aku alpa nya aku . ampuniku Ya ALLAH .
dugaan yg diberikan adalah untuk aku mendekatkan diri kpd nyer kini baru ku sedari . manusia tdak pernah tlps mlakukan kesilapn , disaat mereka melakukan kesalahan itu ada pula yg memberikan sokongan padu ( iblis yg dilaknat) . dan terkdg aku tergolong dlm golongan itu , golongan yg berulang kali melakukan kesilapan yg sama .
sadis sungguh tragedi julai . menjadi trauma seketika . mlm itu stlh selesai up date blog "chup" ak terus melelapkan mata . tp org kata malang x berbau . belum sampai sejam pon ak tido katil ku d gegarkan oleh makhluk berupa manusia durjana . jantung berdegup kencang hampir SOB dibuatnyer . ak nmpk setiap gerak geri nyer tp aku x mmpu . apa yg aku boleh buat apa yg aku nk buat . aduss klu la ak dberikan sedikit lg kekuatan mesti dpt punya manusia durjana tue . disaat itu juga aku sedar aku xboleh berharap , bergantung pada sesiapa kecuali kpd  MAHA PENCIPTA .
menjerit sekuat hati hanya itu yg ku mampu , mengegarkan seisi rumah . pg itu berlalu dgn pertanyaan yg sama dan jawapan yg tidak berubah olah ceritanya . berdoa agr dia menerima pengajaran yg setimpal .
kini julai bakal berakhir biarkan tragedi ini kubur menjadi pengajaran . ramadhan bkl menjelma kurang 24 jam lagi . bulan yg mulia bulan yg ku tunggu . semoga rmadhan ini penuh makna agar dpt ku lalui dgn sempurna .
berakhir disini . small wish with pantun berkerat-kerat
anak ketam belajar berjalan
 matanya tanggal digigit lipan
selamat dtg bulan ramadhan
selamat tinggal hantu dan setan
moge ramadhan tahun ni diberkati tuhan
selamat menjalankan ibadah puasa
kpd mak , abah , along & keluarga , angah & keluarga , alang & keluarga , abg & keluarga , uda & keluarga , edah & keluarga , firdaus ,  sahabat handai , amy , k.mia , yati , eka , arya , dijah , umi , niessa , nadzirah , wan mas , nadia , k.ifah , kwn-kwn , teman-teman  dan semua umat islam seluruh dunia selamat menjlnkn ibadah puasa .
wassalam ...

No comments:

up up away